2014. augusztus 30., szombat

High School Love On 7.rész!



Elkészültem a High School Love On 7. részével!



Mindig le kell írnom, hogy ezt a sorozatot minden résszel 
egyre jobban és a jobban szeretem. 
Ez most sincs másképp, nálam bekerült a kedvencek közé!
És jóformán a történetbe még sehol nem tartunk. 
Senki nem fog csalódni ebben a részben és jó pár helyen
jelentkezhetnek a "fangörcs" egyes tünetei.. :)
Röviden tömören a következő rész előzetesétől a hideg futkosott a hátamon
 és nagyon, de nagyon várom a folytatást, ami egyelőre nem kecsegtet száraz szemekkel.
Emlékeztek még Woo Hyun első mondataira?

"Minden egyes nap, minden pillanatában próbáltuk szeretni egymást.
És ebben a pillanatban is, téged látlak..."

Gondolom senkinek nem kell ecsetelnem, 
hogy mit tartogatnak nekünk a forgatókönyv írók, 
hiszen egyértelmű...
Lee Seul Bi-nek el kell mennie! De, hogy mikor és hogyan az, 
kiderül a folytatásból, amit remélem, hogy ti is annyira vártok, mint én!


Jó szórakozást hozzá!

Colette_



6 megjegyzés:

  1. Colette_, köszönöm a 7. rész feliratát. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, köszönöm, köszönöm! Hálásan köszönöm még egyszer! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szívesen :) Én annyira, de annyira várom a következő részt, hogy elmondani nem tudom.. Kínzás, hogy heti egyet adnak belőle :(

    VálaszTörlés
  4. Kedves Colette_ ezer meg ezer köszönet a feliratért :D Nagyon megimádtam ezt a doramát,de olyan hamar eltelik az az 50 perc =/ és valóban egy kínzás ez a heti egy rész.Mit csinálok én még 1 hétig? :(
    Még egyszer köszönet!^^
    ~Júlia.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm ez igazán gyors volt. :-D

    VálaszTörlés
  6. Júlia,
    Nekem is ez volt az első gondolatom, hogy úristen, de sok még az az egy hét a folytatásig... Ha meg odaérünk, hogy végre új rész, akkor elkezdtem és egyszer csak azon kapom magam, hogy meghallom a végén a dalt és jön is az előzetes :D Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit hoznak ki a történetből, hiszen, annyi de annyi szép dolgot lehet.. Pld nagyon úgy fest, hogy a mi kis angyalkánknak egy hete maradt és ugye az első részből is kiderül, hogy Lee Seul Bi bizony el fog menni, miután Woo Hyun teljesen bele szeret. Milyen szép jelenet lenne, hogy miután visszamegy, figyeli Woo Hyun lépéseit, aki ugye nem látja.. Szívfacsaró lenne, de nagyon szép :) Sajnos a romantikus jelenetekben nem számíthatunk túl nagy dologra, hiszen Seul Bi még csak 14 éves, úgyhogy ilyen szempontból nem volt jó választás ehhez a sorihoz, másfelől viszont nagyon szeretni való kislány, akire szép karrier vár :)

    VálaszTörlés