2014. november 13., csütörtök

Pinocchio- 1.rész!


Sziasztok!
Elkészült a Pinocchio 1. részének
felirata!


Hayako már el is készült nektek az első résszel! Rögtön az elején egy vetélkedővel indulunk, 
majd szép lassan ez köré épít egy olyan történetet, amire az egész sorozat alapszik.
Az első részben In Ha és Dal Po gyerekkorát mutatják be, hogy miken kellett keresztül menniük és, hogy hogyan sodorta őket egymás mellé a sors. Egy biztos, ígéretes sorozatnak tűnik!
Nektek, hogy tetszett az első rész?

Jó szórakozást kívánunk hozzá!

Ui: Jövő héttől, már én fogom nektek hozni a szerdai részeket, mivel a munkám beosztása
 és a másik sorozatom mellett csak így tudtam vállalni, hogy másnapra kész lesznek az új részek. 
A vikin Szandrával fogom fordítani, akivel a She So Lovable nagy részét csináltam
Colette_
A felirat Hayako oldaláról is letölthető!
NewtalesofhayakoFS

6 megjegyzés:

  1. Szia Colette, tudom hogy az első részt Hayako fordította,de nagyon szeretem az oldalad ezért innen vittem a feliratot.Hálásan köszönöm az első rész feliratát. gyomar :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon gyorsak vagytok és nagyon szépen köszönöm LJS <3 -em csücske, és Hayako - nak is nagy köszönet. További jó együttműködést!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm az első részt. :-D

    VálaszTörlés
  4. Mindenkinek nagyon szívesen, remélem várjátok a folytatást :) Gyomár, nagyon örülök, hogy szereted az oldalam!! Hamarosan érkezik a 2. rész :)

    VálaszTörlés