2015. január 1., csütörtök

Új tervezett projektek: Dream Knight, Be Arrogant!


Dream Knight!
A Dream Knight egy január végén kezdődő 
webdráma a Got7 tagjaival!
Bővebben a tervezett projektjeim alatt olvashattok róla!




A másik új dráma a blogon a Be Arrogant
melyet a vikin fogok fordítani Szfh69-el közösen!
Az első két részt már meg is nézhetitek, én a 4 résztől fogok becsatlakozni, 
amint hozzá ad a csapathoz a Channal Manager!
Ezt a drámát csak a vikin fogjátok tudni nézni, a feliratokból 
nem fog letölthető verzió készülni!
(Ennek oka, hogy nincs hozzá normális videó, amit találtam arra pedig indonéz és 
angol is rá van égetve, a magyarral együtt pedig már túl zsúfolt lenne..)
A történet leírását az első poszt alatt fogátok majd megtalálni!

10 megjegyzés:

  1. Colette!

    Úgy próbáltad már, hogy "Dodohara"? Mert én így találtam tiszta RAW-ot pl. itt: http://uptobox.com/cjm03ywesblo

    Ulbi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam dodohara címmel is. Te próbáltad már leszedni innen? Mert a legtöbbel sajnos az volt a bajom, hogy leszedtem, de mindre volt felirat égetve. Erről a linkről még nem töltöttem le. Ha lenne hozzá rendes videó én nem zárkóznék el attól, hogy a vikin kívül lefordítsam azokat a részeket külön, amiket a másik lány csinál online, persze csak miután ott végeztünk vele :) Mivel ez egy Mini dráma(10részes), ezért a Pinocchio mellett pont elférne, a Dream Knight meg csak január végén fog kezdődni, addigra pedig pont megüresedek :) No meg persze a DK még eléggé lóg a levegőbe, szinte alig találni róla bármit is, pedig aztán már nincs sok idő a kezdésig :)

      Törlés
    2. Amúgy nagyon szépen köszönöm a tippet Ulbi, most nagy fordításban vagyok, de pár nap múlva, akkor megpróbálom összeszedni innen a részeket :) Hátha ezúttal sikerül :D

      Törlés
    3. Tulajdonképpen innen indultam ki: http://airens357.net/free-download-drama-be-arrogant-episode-01-10-end/
      annyi van, hogy kettesével vannak összevonva a részek. Van vagy 15 letöltési lehetőség. Én azt választottam, amit belinkeltem. Lejött 2 perc alatt. Ez egy .rar, kinyitottam, belenéztem, nincs felirat :). Az sajnos tény, hogy nem egy HD minőség, de abszolút nézhető. Talán torrenten van jobb, de én már csak ilyen direkt-letöltő vagyok. :)

      Törlés
    4. Az nem gond, hogy kettesével vannak. Szettem már olyat is le, amin így össze volt vágva, meg olyat is, ami külön, de mindegyiken volt égetett felirat.. At-n sajnos nincs fent egyik címen se, pedig az lett volna az igazi :D Köszönöm szépen még egyszer, amint időm engedi megpróbálkozok majd a dologgal, úgyhogy lehet mégis csak lesz letöltős verzió, de csak utána tudok nekiállni elölről, miután a vikis fordítás már meglesz :)

      Törlés
    5. Rendben. És nagyon szívesen.

      Törlés
  2. Szia Colette!
    Nagyon örülök az új választásaidnak,főlag a Be arrogant nak. Már olvastam róla és érdekesnek ígérkezik.Remélem a raw jó lesz, amit Ulbi ajánlott. Tudod én olyan "gyűjtögetem a feliratokat" típus vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Az időm úgy alakult, hogy lehet, hogy csak jövőhét elején tudom kipróbálni a linkeket, de én is reménykedek. Már annyi helyről próbáltam összekaparni, talán végre meglesz :)

      Törlés
  3. Hohó, megint jó választások! :D:D:D:D:D De nem csodálkozom! Mindig jó érzékkel halászod ki őket. Feltétlenül néző leszek, mindkét sorozatnál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) A Be Arrogant nagyon aranyos, a Dream Knight-ban pedig reménykedek :) Igazából a HSLO-nál is ugyan így volt és mégis az egyik kedvencem lett :)

      Törlés